Friday, October 8, 2010

Te quiero, Guarilla

   Listen while you're reading

ai ghicit, astazi o sa vorbesc despre Tine, scumpa mea Dianne Thomas ;)

 Trebuie sa incep cu ceva anume, dar nu imi vine in minte nimic aparte. Dar gata , am gasit, mi s-a aprins beculetul :)) incep cu teribilul inceput ( glumesc ) .

Portugal, Lisboa ( 12-2006)  :O:O 4 ani au trecut ??? vai draga mi-ai mancat 4 ani din viata  ( asta o fost o paranteza )
 Deci da, revenind, ne-am cunoscut in Portugalia iti amintesti ? ( ai face bine sa DA , daca nu vrei probleme), in asa numita " scoala de sambata". sincer chiar daca o avut aspecte negative , cel putin ne distram :)) iti aduci aminte ? =)) si cel mult te-am cunoscut p tine. Dupa o saptamana ,cred , ne-am facut ft prietene, vorbeam prin mesaje ( bine ca erau iluminati portughejii d la Vodafone , si au inventat sms'urile gratis ) mai la telefon, mai pe net, mai prin telepatie .... in fine sa nu lungesc vorba, vorbeam ft mult, mai mult, Prea mult..mult mai mult decat trebuia pt ca de la atata vorbit miai transmis gandurile tale de guarilla ahahah ESTI O REA INFLUENTA dar eu tot te IUBESC . ahaha
Mai departe, mai departe nu mai am ce scrie pt ca avem o viata atat de neinteresanta si monotona incat dupa 2 ani ( summer 2008) ne-am mutat in Spania ( alta coincidenta, aman2 in aceeasi vara , se vede ca Destinul ne vrea Impreuna :> deci sa nu ne impotrivim... ahaha ) in aceeasi vara, curios nu? si mai curios faptul ca parintii nostri aproape nu se cunosteau dar totusi au decis sa se mute, fiecare pe partea lor ( multe de povestit aici , si nu mai are rost pt ca noi 2 deja le stim ) . Cel mai rau din aceasta mutare este ca ne-am despartit, tu plecand in sudul Spaniei( Malaga) si eu in celalat extrem, in nord ( San Sebastian )  si ne-a impiedicat sa ne vedem timp de inca 2 ani :O ( iti vine sa crezi ??) dar in tot acest timp chiar de pare ciudat si in cele mai multe cazuri nu se intampla asa, noi vorbeam ore in sir la telefon , pe net si iarasi la telefon :)) si tot aflam "minunatiile" existente in capurile noastre si intamplarile d zi cu zi:)) ba chiar si alte chestii :>.
       Rezumand : Distanta a fost de parte noastra de data aceasta , si chestia asta nu poate decat sa ne bucure .
    Dupa acesti 2 ani fara sa te "zaresc" a venit si momentul mult asteptat. Am ajuns in Romania, si acolo datorita scumpilor tai parinti ati reusit sa imi faceti marea surpriza de ziua mea si ai venit sa ma vezi ! :D promit, ca nu ma asteptam si a fost cel mai bun cadou care l-am primit , de aceea MULTUMESC !

   Ciudat nu? ? ne-am cunoscut in Portugalia, ne-am despartit in Spania si ne-am reintalnit in Romania :D Ciudat dar Minunat.
am mult mai multe sa iti spun dar nu cred ca aici e cazul :)) fiinda sunt lucruri prea personale.

      intr-un final, si pt ca acesta istorioara sa nu fie prea plictisitoare si fara un mesaj anume , vreau sa iti transmit unele dintre motivele care ma fac pe mine sa fiu fericita cand vine vorba de tine :D

     I'm Happy: pt ca te-am cunoscut,
pentru momentele petrecute impreuna,
pentru ca m-ai ascultat cand am avut si cand nu am avut nevoie,
pt ca ai fost aproape la noile experiente ( :>) ,
pt ca mi-ai dat idei,
pentru poemul "zidit" impreuna,
pentru comentariile de pe tuenti,
hi5 si facebook,
pentru ca stateai de vorba cu mine cand asteptam pe cineva si nu aveam ce face,
pt ca esti o persoana deosebita,
pentru ca ai impartasit cu mine dorintele tale si chiar si fanteziile :> ,
pt ca imi areti ce iti cumperi nou prin web,
pt ca in PT "stricai" sute de mesaje cu mine,
pt ca in ES nu ai uitat de mine ,
pt ca in RO ne-am regasit ,
pt ca ai o mama minunata,
pt ca vrei sa fii medic ca sa nu platesc eu consultatii ( =)) ),
pt ca esti asa inteligenta ,
pt ca te razi cu mine si pt ca... etc etc..
 ( ti le-am pus in forma de lista , sa ma asigur ca nu cumva din cauza inteligentei tare "dudabile" ai sa intelegi cv gresit ) =)) JUST KIDDING
    AHH , era sa uit :-s I'm Happy pentru nimic altceva decat pentru ca esti o guarilla  si pt ca fara tine
eu nu as fi o guarilla ( ahahah  )

   In incheiere:
  Declaratie pt sisuca de la Sighet.
    Te Iubesc sis'a mea
    Fara tine nu as putea
   Asa frumos ca sa gandesc
   Mintea sa ti-o zapacesc                                  HAHAHAH
                                By: Ionela de la Horodnic
                                           Portugal ( Lisboa)
                                               Spain( San Sebastian- Malaga)
                                               Romania ( H. d.S.)                      


                "Testamentul" care tocmai l-ati terminat de citit este ceea ce am vrut sa transmit astazi, din simplul motiv ca fiinta mentionata este cea mai buna prietena a mea >:D< si o iubesc asa cum este, iar acest sentiment minunat este clar reflectat in toate cuvintele anterioare :D
 Va multumesc pt prezenta :)

                      BE HAPPY, BE YOU 
                      IOANA T.
                                       

No comments:

Post a Comment