Monday, October 18, 2010

Buna Again ;)

CE FAC?
stau, si astept sa se downloadeze un program ( nu zic care , dar oricum e downloadat ilegal SHHHh)
intre timp mai ascult si o melodie ceva si ma plictisesc , am multe de facut (vreo' 3 comentarii de texte) da eu continui pasiva, fara nici un fel de problema ( bine.. poate am una .. LENEA ma urmareste de ceva zile .. ma gandesc serios sa o dau in judecata dar parca mie LENE sa fac si asta ...so astept poate se plictiseste si ea de asa o viata  xD ) ..mda, continuand... ..( fac paranteze cam lungi :)) nu ? )
ma determinat sa scriu acum faptul ca ascultam ceva ce ma pus pe ganduri ..o melodie mai exact, care zicea ceva de genul  " nu vreau deloc sa ma mai pierd in pustiu, nu vreau deloc sa ma mai pierd in ganduri, decat in cele mai utile pentru mine, pentru maine ..." si curios e ca sunt de acord , nici eu nu vreau sa ma pierd in pustiu , ci in cele mai aglomerate locuri, pentru ca e acolo cand esti cu adevarat singur si poti sa observi lucruri foarte , extrem de folositoare.A d 2ยช parte e aceea de unde cu adevarat poti scoate ceva filosfic, sau doar o prostie. Nu stiu ce am sa scot eu dar e ceea ce imi poarta "cerebelul".
  Nici fiinta mea , nu vrea sa se piarda in ganduri inutile, si puratatoare pe taramuri fantastice ci doar vrea sa ajunga sa obtina un anumit nivel de cunostinte ce imi folosesc pentru ziua de astazi, de maine, pentru orice zi viitoare. Vreau sa ma pierd in ganduri ce ma satisfac din punct de vedere moral , si asta nu va' sa zica ca trebuie sa fie prea complexe si greu de inteles.... STII?? .. si lucrurile simple iti pot arata calea spre fericire , spre telul vietii tale ( si pot , si cred ca chiar iti arata potecile spre aceasta mai repede decat lucrurile complicate) ...   PAREREA MEA!
 uff .. mam cam dus cu vorba ..o sa continui ce am de facut ..



 PS : aceasta "reflexiune" apartine zilei de 14 octombrie. ( mi sa stins desteptul meu d Pc si nu am mai postato, ma-m intretinut cu alte chestii .... CER INDURARE...  )

  BE HAPPY , BE YOU
            IOANA T

No comments:

Post a Comment