Sunday, October 24, 2010

but until I go back where i belong ...it's just another lonely sunday

Intre timp ce citesti, ai putea sa asculti urmatoarea melodie ...


Inca o duminica , la fel ca celelalte dar totusi diferita .. As putea descrie aceasta duminica ca fiind una de razboi , razboi interior ,o vad prea plina de ganduri, ganduri si dorinte .. dar in acelasi timp o duminica impodobita de singuratate, o singuratate aparte ce nu ma lasa sa respir fara a scoate din mine indignarea ce o simt... mie greu ..si as vrea sa strig asta pentru ca toti sa ma auda , dar nu pot... constiinta nu ma lasa , ma impiedica, imi sopteste sa ma opresc ,ma sfatuieste ca mai bine pastrez pentru mine, mai bine dau uitarii ..dar nu pot ... ma sufoc , ma injunghie toata mizeria asta ce o iau cu mine zi de zi , si cand zic mizerie ma refer la furia ce o simt, la neputinta de care sufar ...imi fine sa fug, sa plec undeva, un loc in care sa ma simt ACASA ... dar daca ma gandesc bine nu am asa un loc .. nici unul nu imi inspira aceasta incredere ..tot ce am de facut e sa sper si sa caut ...dar nu pot singura .. imi lipsesc prietenii ( de exemplu DIANA .. si de fiecare data o sa o spun ... intotdeauna a fost langa mine si ma inteles si simt ca nu o sa ma dezamageasca niciodata , acelas lucur l-as putea spune si despre BIANCA cu care am impartasit prea multe momente , unele chiar oribile ..dar am trecut pentru ca era ea acolo ... acelas lucru l-as putea spune si despre LIVIU, care de cand l-am descoperit nu mi-a demostrat altcv decat prietenie si buna dispozitie .. si mai sunt cativa care merita mentionati dar deja ma lungesc ... ) imi lipseseste o imbratisare sincera, plina de caldura, de iubire... imi lipseste o discutie , un sfat ..si nu stiu ce sa ma fac ..nu le am in acest moment , nu are cine mi le da ... dar rabd , si tac gandinduma ca o sa vina si ziua mea , ziua in care fericirea o sa imi bata la usa sufletului si o sa intre in mine facanduma sa zambesc cu adevarat ... si nu.. nu spun acestea toate cu pesimism ci cu speranta , cu dorinta ...dar niciodata nu o sa o spun ca fiind o iluzie ...
   De aceea consider ca e inca o duminica de singuratate interioara , fapt ce nu se va schimba decat in ziua cand o sa simt sprijinul ce ma va face sa respir liberata...

  HAVE A GOOD SUNDAY !!!

BE HAPPY, BE YOU
Ioana T

No comments:

Post a Comment