Saturday, October 23, 2010

ganduri...

Ascult un cantec de aproximativ o ora, imi aduce in minte momente, locuri, regrete...Chiar imi aduce inauntru un sentiment de melancolie greu de ascuns... si nu stiu, e straniu faptul ca eu imi manifest aceasta melancolie printr-o stare de indiferenta care apasa asupra anumitor decizii ..
cuvintele cantante imi patrund in suflet, in lacasul amintirilor, in lacasul lucrurilor trecute si de care chiar mi-era drag ... aceasta ma duce cu gandul la o anumita persoana lasata in tracut , o persoana la care am tinut extrem de mult si..la momentul acela si ea tinea la mine...dar distanta a spulberat toat acel sentiment ..si cel mai mult ma doare faptul ca toate promisiunile de  neuitare sau spulberat , sau stins ca focul nealimentat, sau topit ca neaua primavara  .. nu se mai intorc ..au fost uitate .. trebuie acceptat si mers mai departe... dar doare la un moment dat sa descoperi ca toata importanta ta a cazut intr-o prapastie destruganduse, doare sa stii , sa vezi ca celalat te da la o parte ca un lucru ce nu mai poate fi tinut aproape ... dar cel mai mult ma doare ca nu sa luptat , din nici o parte, pentru ceea ce trebuia luptat..macar sa ramana o frumoasa amintire ... Totusi, imi raman clipele de bucurie, de caldura, clipele in care timpul trecea prea repede .... imi raman toate acestea in colectia "memoriilor", si chiar multumesc vietii ca mi-au fost date !!! :D
ps: chestia care niciodata nu o sa o uit a fost rostirea acestor cuvinte : i.p.m.d.t!


BE HAPPY , BE YOU !
Ioana

No comments:

Post a Comment