Sunday, October 10, 2010

simplu si complex

o mica anecdota inainte de culcare:

In acest moment sunt partasa la o conversatie pe messenger unde au aparut doi termeni noi:
- zambet simplu
si
- zambet complex

receptoru ( persoana cu care conversez) se radea pentru ca urmatorului smile " :) " i-am dat numele de : Zambet simplu, si mi-a raspuns dand nastere celuilalt termen: Zambet complex , ce corespunde acestui emoticon " :D" .
Diferente intre unul si altul: eMOTIA: Zambetul simplu,  mai putin transparent, exprimand o stare de bucurie inocenta, si fara prea multa exteriorizare, intre timp ce Zambetul complex, mult mai transparent, lasa vazut cum sentimentul iese din noi cu mai multa " forta", impactand mai mult, lasand sa patrunda in ceilalti bucuria ce reiese din 'nautrul nostru.
Mai sunt diferente, dar scopul meu nu e sa caut diferente si sa le afisez aici , va las pe voi sa decideti care sunt si carui "termen" o sa i le puneti in spate.

Ce mi sa parut mie curios,este ca prin aceste mici situatii imi dau seama din ce in ce mai mult ca depinde si de receptor felul in care transmiti "mesajul" , cum te comporti, gandirile tale, si modul de a vedea lucrurile si ca oricat m-as impotrivi sau ne-am impotrivi tot primim influente/ completari, de la ceilalti. Dar chiar daca se intampla acest lucru fara premeditare, cred ca noi oamenii, animale poseedoare de ratiune, suntem capabili d a intoarce aceasta situatie alegand "influentatorii" , dar sa-i alegem utilizand mentionada -ratiune-.

   nu stiu daca e prea exagerat sa te numesc muza( sau MUZU???)  de inspiratie in chestiunea asta , dar am sa o fac :) (zambet simplu) .THAKS

                                   BE HAPPY, BE YOU 
                                          Ioana T

1 comment:

  1. Foarte bun articolul :) imi place destul de mult surioara (hug) ^.^
    aaah si ai perfecta dreptate =)

    ReplyDelete