Thursday, October 7, 2010

1st

Hellow everybody ! I'm Ioana T . Am sa incep exprimândumã in limba materna: Româna. Da, am ajuns si eu sa imi fac blog, dar ATENTIE! il fac mai mult de dragul ideilor mele care sunt ca niste copii neastâmparati . haha . Le-am costruit un loc de joaca , un loc de recreere, un loc cat mai fara influente, cat mai al LOR : sunSHINE i blog . Daca nu aveti altceva mai bun de flacut puteti sã urmariti ce se intamplã in lume ideilor : "cerebelul" meu.

 Inca ceva: Accept critici bune sau NEbune , dar asta nu va' sa zica ca le si iau in considerare . HAHA!
   

                                                                                                 SEMNAT: Ioana T

1 comment:

  1. hmmm buna ideea cu lumea ideeilor tale;) am sa urmaresc sa vad ce se intampla:P...oricum frumos blog:*:* take care

    ReplyDelete