Monday, October 18, 2010

INTAMPLARI ...

 DILEMA :-S

sa ma laud? sau sa nu ma laud? sa ma laud? sau sa nu ma laud? ...

    EH dupa floare iese SA MA LAUD :D si cine sunt eu sa o contrazic :-"

   Deci DA, astazi o sa ma laud, eu singura , nu ca mi-ar fi murit laudatorii dar nah sa mai completez munca lor :))
Glumesc .. Ce vreau eu defapt sa zic e ca astzi in ora de Limba Spaniola , am primit rezultatele muncii mele ( in postul anterior am pus ca aveam de facut comentarii de texte.. bine.. unul dintre ele a fost pt L.S. si chiar daca am ezitat sa il fac pana la urma m-am animat ). Chiar stateam cu sufletul la gat mai mai sa iasa afara ,( asta da chin ca nah daca il ai la gura macar poti sa respiri , mai ai nasul de rezerva .. da daca il ai la gat asta da tortura...Nu va doresc :)) ) sa descopar ce am facut, chiar eram nedumerita ... si astazi in sfarsit am primit mult asteptata conluzie . Worku' meu a fost cel mai bun din clasa( asta da sa ti se unfle inima ca balonul de Bithday ) si asta chiar ma bucurat foarte mult, pt ca chiar mi-am dedicat aproape ce aveam mai bun din mine sa il fac ( si Ionutz e martor :)) ca mi-o facut companie pana la 2 , cand l-am terminat :)) app : THNX soo much  ) . Mda si profu' tare mi-o mai scos calitatile in clasa :-" si i-o enervat p colegi ( de parca mi-ar pasa :-> ) .
   Deci da m-am laudat .. SI CE ? asta e .. nu toata lumea e perfecta :))  ANYway... scopul era sa va impartasesc bucuria mea , si sa va spun ca nimic nu e mai frumos decat sa fii apreciat pentru munca ta, sa stii ca eforturile tale nu au fost de aruncat pe feresastra .. si imi permit sa va sfatuiesc... sa dati ce e mai bun din voi, sa demostrati cat valorati si ca sunteti capabili de mai mult decat pare.. Va garantez ca senimentul e inegalabil.. 


  BE HAPPY, BE YOU 
   IOANA T

No comments:

Post a Comment