Monday, October 11, 2010

no SCHOOL :D

Dupa titulu poate credeti ca sunt impotriva scolii, dar nu e chiar deloc asa, chiar daca sunt de parere ca cateodata e plictisitoare, sunt constienta ce este o necesitate de aceea incerc sa ii fac fata cu cat mai multa intelegere. :))
No SCHOOL, deoarece, astazi: Luni, 11 Octombrie si maine: Marti, 12 Octombrie sunt zile libere , in Spania.
Intr-un fel ar trebui sa ma bucur ca am 4 zile consecutive fara ore ( sf de saptamana + luni + marti), dar NU ma bucur foarte mult ( as indrazni sa zic, CHIAR DELOC ) de ele :-s
DE CE???
Din simplul motiv ca ma asediat o cumplita raceala care parca tot imi sopteste in ureche sa stau in pat si sa nu fac nimic :)), pentru ca am si o gramada de teme ce constiinta nu imi permite sa nu le fac, si de parca nu ar fi suficient , nici timpul nu este de partea mea /noastra. In CONCLUZIE: nu imi ramane nimic altceva de facut decat sa stau in casa si sa ma apuc de teme la mate, filozofie, historie, limba spaniola, engleza..etc si in plus trebuie sa mai citesc si o carte, care este SUPER-MEGA plictisitoare (credetima ca asa este --' ).Deci cred ca as fi preferat sa ma trezesc la 7:00 si sa merg la scoala dar in schimb sa nu am de facut toate acestea :((

  INTENTIA : sa ma compatimiti :))
O zi minunata la toti ;)

             BE HAPPY, BE YOU 
                IOANA t

2 comments:

  1. la chestia asta sunt cu tine :))) deoarece si eu am teme de facut, timpul e urat + trebuie si eu sa citesc aceeasi carte, cred (El arbol de la ciencia - Pio Baroja, am I right?!)
    eu nu sunt chiar asa de racit, insa ma lupt si eu cu o mica raceala, nasul infundat si tot asa :)

    so don't worry, you're not alone!

    ReplyDelete
  2. gata, m-ai mai linistit .. da faza e ca nu imi da timpul :-s ca miau dat o gramada d comentarii d texto, si nah nu am citit cartea :)) m-am pus acua 2 min sa scot chestii d pe net ..d tot tre sa citesc cartea
    in plus tre sa fac nuj ce comentariu d la un fragment din carte care habar nu am unde e :)) si d asta tre sa citesc cartea .. in 2 ore am citit doar 70 d pagini.. am sa mor :))
    mai dimineata am facut un comentario d texto la historie..acuma sa fac unu la lengua si dupaia ala d la fragment ..deci nuj cum am sa fac la fata .. d in fine

    vb ta .. i'm not alone
    so thx
    si spor la treaba si tie :*

    ReplyDelete