Friday, October 22, 2010

APRECIAZA CEEA CE TREBUIE APRECIAT. Apreciaza viata


 Cred ... defapt pot sa afirm : sunt convinsa ca locul ce ma gazduieste acum e cel mai potrivit pentru lumea mea, dar sunt convinsa ca mi-a adus multe lucruri bune si pentru care trebuie sa multumesc, ce trebuie sa le apreciez si sa nu le bag in cutia uitarii ... unul dintre ele a fost sa dau valoare adevaratilor prieteni , sa ii aleg pe cei plini de culori si lucuri inedite dintre cei ascunsi in dedesupturile mastilor alb-negru...m-a determinat sa fiu si eu falsa la randul meu , dar cu un scop bun ( nu imi caut scuza ) , falsa in sensul sa inchid gura si ochii in fata unor lucuri nu chiar potrivite, sa accept persoane carora nu ar trebui sa le dau dreptul sa mi se adreseze, sa nu ii critic pe cei ce nu ma agreaza ... dar astea toate fac parte din mine, si multe altele , pentru asta nu pot sa las deoparte si sentimentele celuilalt oricat de "nedeacord" ar fi cu mine ...Ma pun in pielea celuilalt si imi dau seama cat de nelalocul lor ar fi anumite comentarii si comportari ..si asa reusesc sa ma stapanesc ...
  Oricum , oricate lucuri bune mi ar aduce ceva , toate aceste se termina , se termina pentru ca asa e legea vietii dar in ciuda finalului gandesc ca o sa inceapa ceva nou, poate ceva mai surprinzator si minunat .. o noua experienta , o noua traire, noi cunostinte in cartea vietii mele si nu in ultimul rand noi elemente ( persoane) ce ma insotesc pe cararea mea ... vreau sa le Multumesc tutoror celor ce sunt acolo cu adevarat , fara intentii ascunse si tin sa le asigur ca si ei ma vor gasi oriunde cand o sa fie nevoie :D

 BE HAPPY , BE YOU
Ioana T

No comments:

Post a Comment