Saturday, October 9, 2010

Motivul...

 aSRtazi ma gandeam sa dezvalui de ce am ales ca nume, pentru noul loc de joaca al ideilor mele : "sunSHINE i".  Iainte sa aleg un nume ma gandeam care al fi cel mai potrivit, un cuvant care cand il citesti sa iti transmita o stare de pace, serenitate si nu intuneric fuzionat cu porcarie, dar nu gaseam nici unul pentru ca imi veneau in minte doar fraze intregi si nici decum un singur cuvant, cand mi sa iluminat neuronul principal :)) si mi-a revenit in minte un cuvant care ma impresionat la un moment dat , acela fiind SUNSHINE (lumina soarelui, sau care se mai interpreteaza ca propriu Soare <- aceasta fiind o paranteza pentru cine nu era la curent :P).

iNTR-o zi, o persoana la care tin foarte mult, ma salutat asa : Hello Sunshine!. Aceste cuvinte m-au bucurat foarte mult si mi-au cauzat o stare de bine :) Profit sa ii Multumesc varului si bunului meu prieten, Liviu,  pentru aceast moment :D
    am considerat ca acest cuvant arata cel mai bine ceea ce incerc eu sa transmit : iubire fata de persoanele importante pt mine, prietenie fata de toti ce o pretuiesc la adevarata ei valoare, cunostinte mai mult sau mai putin importante, un mod d a fi si a gandi (al meu), dar nu in ultimul rand incerc sa transmit ca viata trebuie vazuta si infruntata cu optimism, intelepciune si multumire ca o avem .
p.s : i'ul de la sfarsit dupa cum bine va imaginati vine de la numele daruit de parinti la nastere. IOANA 

   Va multumesc inca odata pentru osteneala de a citi aceste randuri :)


                                               Be Happy, Be You
                                         Ioana T

1 comment: