Saturday, January 22, 2011

vesti proaste

pentru mine ...
in ultimul timp nu imi merge asa bine , sa zicem...
parca ceva s-ar incapatana sa-mi strice ziulicele mele care mergeau prea bine chiar ...
intai a inceput cu cateva certuri, cu niste colege care nu isi dau seama ca acum ar trebui sa se gandeasca ce sa faca cu viata lor , in loc sa inspecteze viata altora si sa o saboteze. Trecand peste aceste persoane nesignificate, mai cu indiferenta, mai cu vointa de ea... am dat peste alta "nenorocire" :(
  Cu interventa unor persoane raufacatoare am ramas fara telefon. Ceea ce trebuia sa fie una dintre zilele cele mai distractive sa terminat cu ganduri rele si suparari . In concluzie, pentru cine nu sa prins.. Mi-a fost furat telefonul, un samsung f480, cadou de ziua mea de anul trecut :((. Sa intamplat in timp ce eram la zilele orasului San Sebastian , dupa cum bine va imaginati .. intr o multime de oameni ce se impingeau ca sa aiba acces la cele mai de faima baruri, si uite asa fara sa imi dau seama ma trezesc la un momendat fara instrumentul imprescindibil pentru desfasurarea zilelor intr un mod normal.. si de cateva zile sunt cam fara chef de nimic ..si de nimeni .. e un pic cam egoist stiiu .. dar daca nu sunt eu pentru mine ..atunci cine? :p
cer scuze la cei ce sau simtit ignorati sau nelipsiti de acelas entuziasm de la mine dar sincer si pe mine ma deranjat ca ft putine pers au incercat macar sa vada de ce am starea asta sau sa incerce sa ma ajute :-j
trec si de asta .. nu mi pasa .. SINCER ! vreau doar sa redobandesc energie si sa continui ce am inceput cu aceeasi vointa de pana acum ...
   un sincer multumesc tie, ( daca simti ca-l meriti ial in considerare , daca nu fate ca nu lai vazut :) )

BE HAPPY, BE YOU
Ioana T.
                                                                    

No comments:

Post a Comment