Tuesday, January 11, 2011

please don't stop the rain ...

de ce?poate ca nu am un raspuns concret ... dar unul partial e ca nu vreau sa se opreasca ploaia de ganduri ce imi circula cap'sorul ... din ce in ce trece timpul mai mult si mai mult, nu stiu ce se intampla parca devin mai deschisa , nu neaparat mai pesimista ci mai deschisa la a primi chestii ce la prima vedere m-ar deprima ( nu e asa ), dar sunt chestii ce iti distrug vulnerabilitate, si e bine pentru mine.
stateam acum si ma uitam la ceva si parca nu mi venea sa cred ( no sa dau nume ca nu are rost ) .. dar ma gandeam oare ce o fi in mintea prietenei/prietenului fals .. de ce se preface ca e prietenul/prietena ta cand defapt tot ce isi doreste e sa te vada in noroi? ...pur si simplu nu inteleg ipocrizia anumitor persoane.. adica de ce ? de ce mai imi vorbesti? de ce pur si simplu nu te duci si te uiti in ca**celul tau de viata si mi-o lasi pe a mea in pace?
care e scopul? daca ai ceva cu mine de ce nu mi-o zici in fata? iti place sa ma vezi umilita/umilit pe la spate? explicami..macar vorba aceea: sa nu mor proasta/prost ...
  ziceam ca nu vreau sa se opreasca ploaia de ganduri dar nici ploaia de afara ( app: ploua la mine) .. cea de ganduri numi doresc sa se opreasca pentru ca de multe ori, gandind, mi se intampla sa ajung la o concluzie personala in ce priveste multe aspecte ale vietii ..si macar daca nu e cea corecta .. sper sa mi-o corectez data viitoare cand o sa reflexionez despre acest lucru, in plus am nevoie de ganduri pentru ca am o decizie de luat in privinta unei persoane ..si nu vreau sa ma pripesc ca la inceput .
In ceea ce priveste ploaia de afara nu vreau sa se opreasca pentru ca uitanduma la ea scriu aceste randuri.. imi transmite "some peace", parca spala raul , sau macar il indeparteaza ...
o sa tai aici chiar daca nu am terminat ce aveam de zis pentru ca nu sunt de parere ca are rost sa continui ..doar inca un sfat va dau : daca aveti ceva de zis cuiva ..zicetii-o pentru ca o sa va simtiti mai bine ...mai usurati
o zi ploioasa , buna va doresc in continuare !!!




Be Happy, Be You.
     Ioana T

1 comment: