Sunday, January 2, 2011

Back

M-am intors !!!
stiu ca am cam intarziat cu actualizarile pe aici , dar am avut niste zile super incarcate dupa ce am terminat orele pe anul trecut (2010)
in primul rand este faimoasa calatorie la Paris , despre care nu pot ilustra pra multe , poate doar daca vizitati facebook'ul meu ( Ioana Nunume ) , unde am apucat sa public cateva inainte de a le pierde din nou , si imediat explic de ce "din nou"...
Paris- de neuitat!!!-e un oras in care daca te pierzi nu iti pare rau , ba chiar nu mai vrei sa fi gasit pentru ca emana atata viata si atata bunastare incat ai vrea sa fi pe strazile lui hoinar pentru totdeauna. Incepand de la monumentele, muzeele, cladirile si terminand cu luxoasele magazine de pe Champs-Élysées totul era de poveste , mai ales in acel timp al anului ( Sarbatorile de Iarna ), luminat cu mii de lumini multicolore ce iti colorau sufletu , mii de persoane ce iti demostrau cat de nesignificant esti in lume , magazinele cu mii de produse NU pt buzunarul meu =)) ce te faceau totusi sa cheltui ceva , macar sa cumperi o babetica ( zic , sa iti strangi balele ), sau frigu de afara care tot te impingea sa gandesti ce nu trebuie ( da la ce nai*a am iesit din casa?!?)  dar se mai intampla .
  ps : MINUNE DE ULTIMA ORA !!! chiar in acest moment, in direct si in reluare am reusit sa recuperez scumpele mele pozeee ( se pare ca nu sau sters chiar de tot ) deci o sa va pot arata ceva din minunata experienta !!!
Continuand...
   Cred ca nu am ales un loc ca fiind preferat, consider ca toate sunt speciale si impresioneaza in felul lor, de exemplu' Turnul Eiffel iti da acea senzatie ca esti stapanul lumii cand esti in topul lui , la VERSAILLES ai sansa sa intri intr-un spatiu regal , de o bogatie culturala si nu numai de te lasa fara cuvinte , la Muzeul Louvre poti vedea grandiozitatea cultuii/artei internationale sau la Notre Dame se poate observa si simti puterea divina , iar ca acestea sunt multe alte exemple ce nu iti permit sa uiti Parisul!
Pe langa vizita la diferite colturi ale orasului am mai avut si ocazia sa fac Craciunul in familie asa cum prin traditie este transmis ceea ce ma bucura enorm de mult.
Tot ce imi doresc e ca toata lumea sa fi avut parte de niste Sarbatori ca in carea de povesti!!!

Now some photos proaspat recuperate :))












































 
 Sper sa va placa pozele, acum sa explic pe scurt care e faza cu pierdutu, recuperatu iar pierdutu si iar recuperatul pozelor =)) . Faza e ca imediat ce am ajuns de la Paris, acasa ( in Spania) mi sa stricat dragutul meu calculator si am stat fara el pana pe mai ieri ( 1 IANUARIE 2011) , numai ca nu sa stricat si el asa un pic ci cu riscul de a pierde pozele din el , si eu patita odata eram convinsa ca nu le mai recuperez ( mai amarata eram pentru pozele de la Paris :D , dar nah , doar sunt IOANA , lumea ma cunoaste :)) ) si pana la urma am reusit sa le recuperez , dar a facut o gafa din nou si de data asta chiar eram convinsa ca le am pierdut , dar printr O Minunata Minune si eu asa mai desteapta din fire ( glumesc , nu ma laud :D ) am facut ce am facut si le am readus inapoi la " viata " ca sa ma bucur de ele asa cum trebuie.

Mai sunt de povestit cateva dar e aproape 4 dimineata , si dupa atata suparare ma duc sami fac si eu somnul de toate zilele . 
Vreau sa va multumesc inca odata pentru prezenta pe blog si cat de curand o sa revin cu un scurt mesaj de anul nou :D Va rog scuzatimi intarzierea dar fac ce pot . Noapte buna in continuare va doresc.

BE HAPPY, BE YOU 
Ioana T

No comments:

Post a Comment