Sunday, January 23, 2011

some help please

...
nu stiu ce am , dar mam trezit astazi si am zis PUNCT, trebuie sa incep sa ma gandes serios ce o sa fac.
Dilema mea e in primul rand ce facultate sa fac : Criminologie sau Traducere si Interpretare( ar mai fi cateva dar astea sunt principalele ) si in al 2-lea rand e unde ? Dupa multe deliberari ma-m centrat pe Criminologie desi n-as descarta cealalta :-s dar problema puternica e UNDE? MADRID sau aici in PAIS VASCO ( Donostia-San Sebastian)
De ce m-as duce la Madrid?
- pentru o noua experienta
-sa cunosc noi persoane
-facultatile sunt mult mai diversificate
-cand iesi de pe bancile facultatii ai mai multe sanse sa gasesti de munca
-un oras mult mai mare si cu mai multe oferte
-plus sa scap de ce ma inconjoara aici ca simt ca ma sufoc

De ce asi ramane aici?
-pentru ca sunt aproape de familie
-pentru ca e un oras frumos
-facultatea e la cativa km de mine
-pot sa dau a doua locului astuia
-deja am cateva cunostinte
...si nu prea mai am motive :-s

some opinion? i really don t know what to do ...

BE HAPPY, BE YOU
ioana T

2 comments:

  1. Si he entendido bien la pregunta, tengo una respuesta:

    QUEDATE!!!! jajaja

    ReplyDelete
  2. eu te-as sfatui sa mergi la Madrid, pentru ca cum zici si tu incepi o viata noua si totul va fi proaspat pentru tine...la urma urmei odata si odata tot ai sa pleci de langa familie si de acasa. Nu ai sa ai mandrie si fericire mai mare, si nici parintii tai, decat sa te descurci departe de ei. In plus, totul va fi mult mai distractiv, prieteni noi si multi, multe iesiri. Un loc de munca, de ce nu? La urma urmei, tu ai mai trecut prin schimbari gen, si nu o sa iti fie foarte greu, doar ca de data asta, usor-usor te vei pune pe picioarele tale :*

    ReplyDelete