Thursday, January 6, 2011

Paranteza

Inainte sa scriu despre ce am promis in postul anterior o sa fac o paranteza despre un lucru care cred ca merita mult mai multa atentie, chiar imi doresc sa o fac .

  Stateam ieri de vorba cu o prietena foarte buna si dintr o data ma intreaba daca vreau sa citesc ceva, si am zis ca Da , dar fara sa ma gandesc o clipa la ce ar putea fi. CE ERA? sunteti curiosi? va las linkul la sfarsit daca vreti sa vedeti despre ce vorbesc!
 De ce am zis ca merita atentie? In primul rand pentru ca sunt sentimentele unei bune prietene, in urmatorul rand pentru ca e un adevar ce nu te lasa indiferent, si in ultimul rand pentru ca sa ii multumesc Gabrielei pentru toate cuvintele cu folos ce le zice.
Incerc sa zic ca am primit O PALMA!!!dar nu orice fel de palma, ci una de cuvinte, de sentimente care m-au trezit putin sau cel putin m-au facut sa gandesc ca poate aceasta fata are dreptate pe undeva. O admir nu numai pentru asta , ci pentru ce este, pentru puterea ce o are si nu in ultimul rand pentru veselia ce e capabila sa o emane...profit sa ii urez si insanatosire grabnica dupa regretabilul accident ce ia cam distrus moralul si Promit ca o sa redevie firea neinfricata si vesela de dinainte, Te iubesc my angel >:D<

   THE LINK :gabrielle-mh.blogspot ( click)



   BE HAPPY, BE YOU
     IOANA T.

1 comment:

  1. Multumeesc iubita! Ma bucur ca cineva poate sa invete din greselile mele! Si ma bucur mai tare ca esti alaturi de mine si ca am parte de o prietena ca tine. Si eu te iubesc din tot sufletul si sper sa se termine totul cu bine, ca la vara sa facem tot ce ne-am planuit. Te pup! :x

    ReplyDelete