Monday, February 7, 2011

HELLO

nu am mai trecut de ceva timp pe aici .. dar totusi am facut destule :P
app : din ce in ce merg inapoi spre starea mea de euforie :D
    unele din chestiile cele mai importante ce le am desfasurat au fost participarea la un Carnaval putin mai ciudat si noapte de sambata seara in care mi am epuizat puterile :))
   o sa va pun mai sus 2 posturi cu poze ca sa va imaginati si voi macar cum a fost :P
  intre timp trebuie sa va povestesc ca m-am hotarat sa raman aici in San Sebastian sa fac facultatea din cauza unui " pact" ce l-am facut cu parintii :> (cei interesati sa intrebe :)) ), urmand sa ma decid ce studii sa urmez mai exact ( sunt indecisa intre drept, ADE sau limbi straine ... in prezent ma bazez mai tare pe drept urmand dupa sa ma specializez in criminologie ..dar totusi nu e ceva definitiv :) cand o sa am ceva concret va anunt , acum trebuie sa ma centrez si sa imi pun bateriile pentru al 2lea trimestru si sa iau toate examenele cu note satisfacatoare :) ( app saptamana viitoare e saptamana de examene deci nu o sa fiu prea prezenta pe apele internetului :)) )
 

1 comment:

  1. sis, o sa trebuiasca sami povestesti ce pact ai facut ahahha :P
    uuuuh m-ai lasat curioasa :D
    (L)

    ReplyDelete