Friday, May 6, 2011

reflexionati

 BEST FRIENDS :)) Asi incepe sa rad cand aud cuvintele astea .. nu ma intrebati de ce, cazul meu e mai putin important! Ganditiva pentru voi , fiecare individ, cu sinceritate , ce este asta pe langa doua cuvinte incarcate de inteles bun in principiu? :) doar vreau sa va zic , lasati ipocriziile si ganditiva pana unde ajunge egoismul vostru? este vreo persoana pentru voi catalogata ca prietena pe care sa o vedeti la fel ca voi?
 Intreb si eu ca fiecare om incercat de ganduri cateodata ... eu am prieteni , am persoane sa le sprijin si sa le iau ca pe un suport pentru mine dar ... dar cateodata intervine momentele in care imi place sa fiu doar eu , sa las persoanele deoparte si sa imi dau seama cata autosuficienta am? si atunci imi dau seama ca prietenii intradevar sunt un lucru minunat DOAR in cazul in care noi avem destula aautosatisfacere .. in care nu avem nevoi de completari sa fim Persoane .. nu va lasati inselati de unitati umane supraincarcate de autostima ce considera ca pot domina ce nu trebuie dominat :)
 Be Happy Be you :)
Din capitolul : Schimbari de stare de spirit ...
 By Ioana T

No comments:

Post a Comment