Friday, April 22, 2011

Vacanta Aprilie11

  Desi inca nu sa terminat , pana acum mi-am petrecut timpul intr-un mod destul sau prea placut :) Am fost in vizita la un oras aflat la celalat capat al Spaniei, am fost la Málaga , unde locuieste surioara mea Dianne T. (Vezi aici ). Am petrecut aici 8 zile si 9 nopti ~o yeahh .. noptile sunt foarte importante ... pentru a te odihni nu de alta ; ) ~ Toate momentele au contribuit la o amintire foarte frumoasa .. si pentru asta trebuie sa-ti multumesc tie sister :)
In rest , nu am nimic de obiectat in afara faptului ca timpul si-a facut de cap si a fugit cum a avut el chef .. dar chiar daca asta sa intamplat nu pot decat sa urmez un sfat foarte cunoscut si sa ma bucur pentru ceea ce a fost , sa imi adaug la catalogul vietii inca o experienta , inca un loc , niste persoane ce corespud etapei "asteia" a vietii :D
  acum o sa adaug o poza din fiecare zi :) hope u like it caz i do :D



  1st day .





2nd day .




  3rd day.




4th day :)






 5th day .



6th day.




7th day .


8th day





 Nu ar mai fi nimic de adaugat :) pentru ca povestea e mult prea lunga si complicata pentru a o dilua aici :P
sper ca si voi aveti o vacanta cat mai pe plac =)

BE HAPPY. BE YOU .   By Ioana T.

1 comment:

  1. vaaaaai sisuca a meaaaaa
    cat imi este de dor de tine, si nu de mult ai plecat
    o fost niste zile superbeeeeeee aparte de foarte mult aspteptate, atat de mult dorite de atat de mult timp! m-am simtit f bine cu tine si ma bucur enorm ca ai venit , si sper sa mai vii
    am ramas cu amintiri superbe, care nu o sa le uit niciodata si le adaug un carte oatra de amintiri, de cand ne cunoastem.. am petrecut atatea impreuna, avem atatea lucruri in comun si ne asemanam asa de bine.. ne stim asa de bine una pe alta
    si de aste te iubesc mult si esti my bff
    un paste fericit sa ai draga mea!
    te pup si mai vorbim

    ReplyDelete