Saturday, April 30, 2011

de plictiseala

gandesc ...
da! asta fac eu cand ma plictisesc .. gandesc ..sau asta am impresia ca fac ..
anyway. astazi din senin am vazut niste comentarii pe youtube ..putin mai piperate.. chiar daca de multe ori le vad nu le dau importanta ..astazi in schimb a fost asa ca un fel de picatura ce a umplut paharul !
   la un nou hit scos de curand , ce mie imi place foarte tare ..am gasit ceva de genu : ( reconstituire ) cei care au dat dislike la melodia asta de ce nu mergeti direct si cautati Guta sau Puya ... ( ceva in genul ) .. si stateam si eu ..ca ascultator si om din popor si ma gandeam .. cu ce scop o fi zis persoana asta ..si inca cateva mii ce fac zilnic comentarii foarte asemanatoare ..
nu inteleg daca e cu un sentiment de superioritare sau pur si simplu din ignoranta .. faza e ca ma deranjeaza extrem de mult ..pe langa faptul ca ne mancam unii pe altii din orice prostie cum ar fi gusturile muzicale .. ma deranjeaza sa vad cum persoane in spatele numelor anonime isi permit sa critice alegerea sau preferinta celuilalt ..
am un fel de mesaj pentru cei ce au facut sau au de gand sa se injoseasca facand astfel de comentarii :

    Dragul / Draga mea .. butoanele de like . sau dislike sunt puse acolo pentru ceva .. cel ce asculta acea melodie poate sa fie un impatimit al aceluias gen muzical dar pur si simplu nu il convinge ce asculta .. sau poate sa ii placa alt gen muzical si vrea sa isi dea si el cu parerea ca are DREPTUL .. nu iti mai irosi timpul sa te gandesti macar daca e partidarul altei ideologii sau altui gen muzical .. pur si simplu spuneti punctul de vedere ..cu respect desigur .. si lasa pe fiecare sa o faca in felul lui :)
  mai sunt multe de spus pe tema asta .. dar deja devine lung postul si cam plictiseste sa citesti "testamente " :))

PAREREA MEA !!! :)
va las .. sa aveti un sf de saptamana cat mai placut
   Be Happy , Be you

    by : Ioana T

1 comment:

  1. doar atat zic: cuanta razón
    imi place tare mult cum scrii surioara si ma bucur tare mult ca te-ai reintors pe blog, ca imi place sa intru in "casuta ta virtuala" pe blogosfera :P
    te besc muuuult de tot , sa stii :X

    ReplyDelete