Saturday, December 11, 2010

Winter...


Un anotimp fara descriere posibila ( pentru ca nu am una in capacitate sa transmita cu adevarat impresiile ce produce ).
Ce imi inspira mie iarna?
- caldura.... , chiar de e anotimpul rece ...imi transmite o caldura interioara cand stiu ca vin sarbatorile, cand imi imaginez ca  familia o sa se reuneasca sau cand simt mirosul portocalelor si a bradului
- liniste ...interioara ce nu o am in alte momente ale anului ... simt ca toata lumea e in minte , ca totul e posibil si ca eu sunt in stare sa realizez orice imi doresc
- bucurie... ce o transmit cand alerg prin zapada sau cand impodobesc bradul si intreaga casa , gandinduma ca sunt in alta lume mai plina de bunatate
- iubire ... ce o daruiesc si care imi e daruita de catre intregul "chit" de persoane ce imi marcheaza viata
-putere.... inimaginabila. am puterea de a spera , de a darui fara sa ma gandesc cui , de a simtit bucuria celorlati, de a ma arata celorlalti cum sunt , de a ierta , de a baga cuiva un bulgare de zapada in ochi fara a ma simti rau ( hihihi ) ..... am puterea de a trai la maxim !

    Elementul ce face ca iarna sa insemne toate acestea pentru mine este ZAPADA , si chiar daca pana in prezent nu a ajuns la mine , eu o astept cu nerabdare si cand o sa vine o sa o inbratisez cu cel mai mare dor si cea mai mare caldura sufleteasca( sper sa nu o topesc :p). Primul lucru ce o sa il fac cand o sa vina .. o sa zambesc cu toata sinceritatea posibila si o sa multumesc pentru toate cele existente in viata mea pentru ca atunci o sa am dovada de minunata ce este viata !!!
  

   Cu cele mai bune ganduri  va doresc sa va puteti bucura de iarna asa cum se bucura iarna de aprecierea noastra !

  Be Happy Be You
      Ioana T.

3 comments:

  1. mda :X
    eu cand privesc pe geam si vad fulgii de nea sau cand colindele ce arsuna de la sute de metri de casa mea :X ma transpun intr`o lume a magiei si plutesc ca o mireasma de cozonac proaspat.
    am mai spus`o. si o mai spun.
    TE VREAU ACASA DE CRACIUN!

    :*:*

    ReplyDelete
  2. mda .. si oarecum e o tristete in suflerul meu ca nu e posibil :-s
    ma pierd in ganduri triste cand imi dau seama k no sa fiu alaturi de voi ..no sa simt magia craciunului ca e e el intradevar =(

    ReplyDelete
  3. No podria estar mas deacuerdo...que tal te va todo ioana?? un beso !!

    ReplyDelete