Thursday, April 26, 2012

o secunda ... o atitudine


O secunda e suficient de importante, o secunda te poate inalta, o alta te poate scufunda…

Acum nu poate fi vorba nici macar de dezamagire… defapt de ce am numi “dezamagire” ceea ce face altul? Dezamagire e ce nastem noi catre noi insine in momentul cand invinuim pe ceilalti de una sau alta …

Daca celalat a ales sa imbratiseze un anumit comportament s-au un anumit drum … e dreptul lui, iar daca acel comportament indreapta o sageata spre noi nu are de ce sa fie vina lui … e vina cursului vietii, al lumii in sine , e vina “evolutiei” neamului omenesc … asa am vrut sa devenim… fiecare cu conceptiile si propriile gandiri, dar nu ne dam seama ca asta implica neaparat ranirea cuiva... 

Eu renunt, incetul cu incetul… nu in a crede in oameni, ci in a crede intr-o atitudine definitiva. Imi plantez in constiinta idea ca intr-o secunda se poate schimba, a oricui, inclusiv a mea, de aceea renunt sa mai arunc cu vina pe cel din fata… 


No comments:

Post a Comment