Thursday, May 26, 2011

Multumita :)

Asa ma simt in acest moment! De vreo jumatate de ora am ajuns acasa de la scoala, chiar de am terminat liceul oficial astazi imi dadeau notele care chiar ma asteptam sa fie pe placul meu , dar nu ma asteptam la surpriza ce am primit-o.Imediat v-o spun, nu inainte sa va confirm ce ziceam cu cateva posturi inainte ... sentimentul de satisfactie simtit in momentul in care ti-e rasplatita munca nimeni nu ti-l poate egala in nici un moment :)
surpriza : pe langa titlul de liceu o sa primesc si MATRICULA DE HONOR ( matricola de onoare) ce e oferita elevilor cu cele mai mari note din scoala , din clasa a 12-a.
      :D acum astept momentul sa sarbatoresc ...


BE HAPPY, BE YOU
By Ioana T

1 comment:

  1. Scumpa mea, ce ma bucur pentru tine. Chiar meriti acest premiu, esti o fata desteapta, isteata si muncesti mult!
    Te pup si sper sa sarbatorim :D

    ReplyDelete