Tuesday, March 1, 2011

MARTISOR :)


 Hey...
INCREDIBIL..cum trece timpul..parca ieri ne pregateam de Revelion si incercam sa adunam cat mai multe urari si suflete un jurul nostru sa impartasim momenutl ..si iatane astazi ...deja e MARTIE, e PRIMAVARA, e VOIE BUNA , e SOARE si NATURA E IN MISCARE... astazi e un nou inceput care o sa treaca ca toate...dar..dar nu trebuie lasat sa treaca ca ceva nesemnificat...FACETI CEVA SA VA BUCURATI ..nu stiu ..dati muzica la maxim, strigati,tipati,zambiti,iubiti,daruiti, FACETI NUMAI BINE :D..astazi si intotdeauna (sigur :) )
    Eu va indemn la toate cele , dar eu ce fac ? eu ASCULT MUZICA, as always si imi termin niste teme dar simt in mine ceva diferit, o oarecare stare de neliniste si bucurie:D ma bucur ca chiar simt ca astazi renaste ceva in jur si in mine, simt cum o caldura neimaginabila ce imi patrunde inauntru si ma face sa stralucesc si eu ( bine poate e si de la calorifer , dar :-j ).
E BINE.
E OK.
SUNT EU ASTAZI.
IAU BINE, DAU BINE.
ZAMBESC.
GANDESC.
MA INSPAIMANTEZ.
MA RELAXEZ.
INCEP SA MERG.
NU MA OPRESC.
CUI II PASA?
ASCULT.
VORBESC.
DANSEZ.
SI MA UIMESC.

   asta fac eu astazi :D TU?

   as always.. un mic cantecel ahaha

No comments:

Post a Comment