Friday, November 12, 2010

pa pa €!!!

Nu, nu se schimba moneda xD , doar ca astazi am observat cat de repede se pot duce banii .. ( nu ca ar fi multi care sa plece de la mine .. dar anyway .. )
Cred ca cam toti stiti ca saptamana asta am primi PRIMUL meu " Salariu " .. si dupa cum bine nu toti stit .. astazi l-am Mantuit =)) cum? cu Prostie si Buna Vointa  LoL... faptul e ca sa dus, dar nu imi pare rau :D
so p ce l-am trecut la viata vesnica a amintirilor??
LET's see :D

   APROVIZIONARI PENTRU IARNA / VIITOR

 Sacose  XD 
Ce am in ele ? 

-CIzME si Ghete :D  ( obiectivul initial pentru care am mers la colindat magazine)
adevarul este ca sunt foarte multumita de ce am achizitionat .. in special ..sunt multumita de Ghetutele mele:X
- Cercei si Fundite ( cerceii Pasiunea mea :> )
- M-am mai facut si cu niste colanti Super Draguti
- O rochita ce abia astept sa am ocazie sa o port ( A)
- un mini cadou la fratiorul meu :X
- si nu in ultimul rand pantofii din piele de sarpe veninos( imaginari ) pentru cap(J)unel =))=))


 Acum mai imi doresc sanatate si vreme sa le pot purta :D

  BE Happy, Be You !
  Ioana T .

No comments:

Post a Comment